Zákaznická podpora pracovních nabídek v South Moravian kraj

1-8 8 nabídky práce

Seřadit podle
Profese
Města
  • Brno  4
Kraje
  • South Moravian  8
Vzdálenost
Druh pracovního poměru
  • Dobrovolnictví
  • Na dobu určitou
  • Na smlouvu
  • Na volné noze
  • Pro absolventy
  • Stáž
  • Trvalý poměr
Pracovní doba
  • Plný úvazek  4
  • Poloviční úvazek
Zkušenosti
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Plat
Do
Datum zveřejnění
  • Dnes  0
  • Poslední týden  0
  • Technická zákaznická podpora - T1.5

    NSC Global Brno, South Moravian

    Požadavky: aktivní znalost angličtiny, orientace na zákazníka, ochota pracovat na směny 24/7 (různé týmy a směny např. 12h; 10,5h) Výhodou: CCENT nebo CISCO CCN
    30+ dní předtím v Jobdnes

    Zpráva
  • Technická zákaznická podpora - level 1

    NSC Global Brno, South Moravian

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Uchazeč musí ovládat anglický jazyk alepsoň na úrovni B2 Výhodou: certifikát CISCO CCNA. Případně odpovídající zkušeno
    30+ dní předtím v Jobdnes

    Zpráva
  • Zákaznická podpora ve francouzšině (37-43.000kč)

    Advantage Consulting South Moravian

    Komunikace s francouzsky mluvícími zákazníky Interní komunikace v anglickém jazyce Vyřizování dotazů zákazníků Zadávání a správa dat v interním systému Reportin
    30+ dní předtím v Jobdnes

    Zpráva
  • Zákaznická podpora s AJ (až 35.000 Kč)

    Advantage Consulting South Moravian

    Práce s nabídkami náhradních dílů a objednávkami poskytování podpory mezi zákazníky a partnery reklamační proces kooperace s obchodním oddělením monitorování pr
    30+ dní předtím v Jobdnes

    Zpráva
  • Zákaznická podpora s AJ - logistika (35-45.000 KČ)

    Advantage Consulting South Moravian

    Řešení transportu zboží od dodavatelů Komunikace s dodavateli Komunikace s celním úřadem Zajišťování objednávek obalového materiálu Administrace dat v systému S
    30+ dní předtím v Jobdnes

    Zpráva
  • Zákaznická podpora v NJ - 100% home office (AŽ 37.000 Kč)

    Advantage Consulting South Moravian

    Komunikace s německy mluvícími zákazníky Interní komunikace v anglickém jazyce Vyřizování dotazů zákazníků Zadávání a správa dat v interním systému Reporting na
    30+ dní předtím v Jobdnes

    Zpráva
  • Pracovník zákaznického kontaktního centra CSR Rus, Ger

    Zebra Technologies CZ Brno, South Moravian

    Netechnická podpora na telefonu a e-mailu. Zákaznická péče. Směnný provoz: Třísměnný provoz Poznámka k jazykovým znalostem: B2 výhodou B2 výhodou B2 výhodou
    30+ dní předtím v Jobdnes

    Zpráva
  • Senior Associate, Intl Work Center

    AT & T Global Network Services Czech Republic Brno, South Moravian

    ...podpora, proklientský přístup Zpracování dat a monitoring Ochota pracovat v 24/7 prostředí Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou Směnný provoz...
    30+ dní předtím v Jobdnes

    Zpráva
X

Můžete nechat upozornit, když máme k dispozici pro nové záznamy zákaznická podpora south moravian kraj

x
Zaslat nejnovější nabídky zaměstnání na e-mail

Oznámení o nových inzerátech

Pravidla Cookie

Naše vlastní soubory cookie a soubory cookie třetích stran používáme k analytickým účelům a k zobrazování přizpůsobených reklam na základě vašich způsobů procházení stránek. Všechny nepovinné soubory cookie můžete přijmout stisknutím tlačítka „To je v pořádku“ nebo je můžete přizpůsobit v části „Předvolby“. Další informace

Předvolby

O vás a vaše data se dobře staráme. Více informací o tom, jak používáme soubory cookie, o třetích stranách, které soubory cookie nastavují, a o aktualizaci nastavení souborů cookie si můžete přečíst zde. Další informace

Technické soubory cookie

Google Analytics

Google reklama